Wednesday, August 17, 2011

IFTAR AT MFC


Aritu saya ada list menu-menu waktu berbuka kan, tapi di sebabkan dah hampi hujung ramadhan, dah lupa apa lagi menu-menu yang saya masak sebelum tuh n lagipun banyak berbuka kat luar ngeh ngeh dah en.hubby yang kata x payah la masak, buka luar jek so saya memang dengan senang hati menerima baik cadangan tersebut hihihi





So semalam hubby bagi cadangan untuk berbuka di MFC Restaurant..amenda tu? MFC ni stand for Muzdalfa Holding Sdn Bhd aka Muzdalfa Fried Chicken ala-ala KFC..









Restoran ni dekat seksyen 8, BBB dekat shop lot yang baru buka..ala.. dekat area jalan nak ke Seksyen 4..ala..sederet dengan Al-Ikhsan Sport dekat dengan Mc Donalds..tak de la dekat sangat tapi sepelaung jek..Takpe..boleh cari nye coz signboardnye warna merah and MFC ni kat tepi sekali..


(sementara tunggu order sampai)




Antara menu-menu yang ada sama je macam KFC n Popeye cuma takde coleslaw and mashed potato tapi kat sini ada tambahan lain tau, dat's Pizza dan Nasi Arab..mandi, khabshi sume ada.. Tapi we olls order yang kebiasaannya la, kata nak cuba rasa ayam nya kan, so order :





~ Value Meals ( ayam spicy 2 ketul, fun fries, bun n air carbonated only)







~ Combo Meals ( ayam spicy 1 ketul, burger, fun fries n air carbonated only)









~ Pepperoni Chicken Pizza Regular






apa yang tak bestnye, air carbonate ni tak boleh tukar ke air lain yang bukan carbonate and tambah duit la kan macam KFC tu, so kena topup beli air lain tu, makanye punya la banyak air kat atas meja tu coz diorang serve sekali dengan 3 cawan kecil air sirap untuk berbuka..






Barbican Strawberry


and we olls ngada-ngada topup lagi dengan air kontroversi nih, air yang dah halal hehe






makanan sampai je, si bujangku ni pun terus "nak nak nak"






And total of all this only RM 41.90 without charges.. yes..no charges..great!!!





Kesimpulannya the food is ok..ayam for me, KFC is better n pizza is delicious coz full of cheese.. like..like



Next time nak try order Nasi Arab nye plak..nampak cam sedap..



Silalah mencuba..





No comments:

Post a Comment