Tuesday, September 13, 2011

KAWAN TERBAIKKU DAN SELAMAT PENGANTIN BARU



Ari kejadian adalah pada 9 Sept 11 aritu.. Saya balik ke JB untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan baik aka best friend forever aka kawan sekolah lama aka kawan buat hal sama-sama kat sekolah dulu hihihih Tu nama-nama yang tersenarai tu antara rakan-rakan seperjuangan masa di sekolah asrama di Kluang dulu yang satu kepala, yang selalu buat cikgu cikgi dan student-student kt sekolah tu menyampah la kot dengan kitorang ni hehe..








Mana tak nya, apa je benda yang jadi kat sekolah dulu, tau dah siapa yang terlibat kuikui korangsss ingat tak.. tak pelah aku takkan mengantoikan diri sendiri dan korang dalam entry ini untuk beritahu satu alam maya akan kenakalan kita dulu kuikuikui biarlah kita simpan sebagai memori PALING indah dalam hidup kita, okay guys.. luv uolls.. n alhamdulillah..ikatan persaudaraan ini dah hampir menjangkau 16 tahun dan kita sentiasa keep in touch each others.. syukur sangat walaupun masing-masing berjauhan dan dah ada kehidupan sendiri tapi kita still tak lupa antara satu sama lain..oh sedey lah..




Tengoklah ni..betapa kuatnya
pengaruh kenakalan kita masa kat sekolah dulu sampai ada geng post macam nih huhu




Oh lari tajuk sudah..




Sebenarnya nak story tentang kehadiran ke majlis kahwin member ku ini tapi menyimpang sudah hehe so sadly sebab kami berdua je yang dapat datang ke kenduri ni sebab mereka yang lain kebetulan ada hal masing - masing tapi happily coz our frens ni dah pun selamat menjadi seorang isteri pada 9hb tu tapi we olls pergi masa majlisnya aje sebab saya bertolak dari Bangi petang Jumaat tu, almaklumlah bekerja..



"izan..nape kita kaku semacam nih..haha"



ha..inilah pengantinnya..
comey tak kawan kita..



Meh tengok pelaminnya meh..(style Aisy ckp skang kalau nak suruh dukung dia, "meh..meh..")



simple but nice and lovely kan..




my mom with Aisy and Izan's sister with Aisy



sementara nak tunggu pengantin lelaki sampai sebab hujan lebat time tu wooo..



melayan ragam anak..




kompang dah start berbunyi so pengantin kena standby atas kerusi sambil muka di tutup konon2 pengantin lelaki tak boleh tengok isteri selagi tak bayar tol ngeh..ngeh adat orang johor





the bridegroom..






abaikan muka yang berkilat itu..mana tak nya..sampai sana dalam pukul 1 tengahari sampailah pengantin datang dalam pukul 2.30 petang huhu mana tak berkilat kelatnya..






Last but not least, mestilah acara wajib..gambar beramai-ramai dengan pengantin..:-)






SELAMAT PENGANTIN BARU MY DEAREST FRIEND SHAHRINA AND HISHAM..!!!

Selamat menempuh kehidupan yang baru bersama-sama n happily ever after..Amin..



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"weh izan..ko pasan tak..punya la lama kita berdating hari tu..satu je gambar kita huhuhu "







No comments:

Post a Comment